tirsdag den 11. oktober 2011

Den grumme sandhed

Her kommer mit allerførste blogindlæg :)

Som man kan læse om mig, er jeg igang med at tabe mig ved hjælp af DDV, de danske vægtkonsulenter. Jeg har før gået hos dem og tabt mig 12 kg, men det gik desværre i vasken og jeg er nu oppe på en masiv kampvægt igen.

Men nu skulle der ske noget! Og realiteten er at jeg samme dag som start, så sådan her ud:
Jeg startede dernede torsdag den 29/9-11 og der sagde vægten frygtelige 97,7 kg


Men nu er jeg igang igen og faktisk rigtig glad for det, heldigvis :) - Det krævede ikke særlig meget tilvending for mig, eftersom jeg jo har prøvet det før.


Jeg er efterfølgende blevet vejet én gang og der sagde vægten 96,6 kg, hvilket vil sige et vægttab på 1,1 kg den første uge. Ikke helt tilfredsstillende for mig, men der er jo ikke andet for end at fortsætte :)


Jeg vil løbende opdatere mit vægttab hver uge og når jeg kommer lidt længere i forløbet med flere billede af min (forhåbentlig) slankere krop :) - Det SKAL ske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar