torsdag den 13. oktober 2011

Gruppearbejde


De sidste par uger har stået på gruppearbejde, gruppearbejde, forelæsning, forelæsning og gruppearbejde. Vi har tværfagligt modul i skolen lige pt. hvor vi arbejder sammen med de andre sundhedsprofessioner. Og det er desværre bare en stor forvirring, men der er jo ikke andet for end at hænge i og glæde sig til næste modul, der starter i uge 47.
Eksamen står for døren og der er meget der stadig skal nåes inden.

Derudover har jeg været til fysioterapeut idag, da min ryg har det rigtig skidt for tiden. Nu føles det hele bare meget værre og jeg føler mig som om jeg er blevet gennembanket.

Så jeg glæder mig til jeg skal sove, når jeg er færdig med lektier til imorgen :)

1 kommentar:

  1. Ja, tværfagligt modul er én stor forvirring! Been there done that... :/

    SvarSlet