lørdag den 15. oktober 2011

Lidt mere fra Søstrene

Igår skrev jeg jo at vi manglede glas og helst nogen der ikke smadre. Vi har haft rigtig mange "dyreglas" fra Søstrene Grene, fordi vi begge to synes at de er rigtig fine og søde. Men det er begrænset hvor mange vi har tilbage og de har desværre ikke være til at få fat i.

Men nu er de kommet i produktion igen :D .. Så selvom de smadre, tror jeg vi skal ha fingrene i nogen af dem igen. Til 4,98,- stykket er det til at holde ud hvis de ikke holder en evighed.
Jeg tror vi skal udvide vores horisont og ha' fat i nogle af dem med elefanten på, dem har vi ikke haft før :)

Btw. så mangler jeg virkelig en Søstrene Grene i Esbjerg!


2 kommentarer:

  1. Minder mig om min barndom <3
    Jeg ku også godt være lidt fristet :)

    SvarSlet
  2. Netop, de er gode minder :)
    Og til 4,98,- kan man jo næsten ikke lade være :)

    SvarSlet