lørdag den 4. februar 2012

Dagens, med London køb på

Lige et dagens, desværre rigtig skidte iphone billeder (skal nok lige få gang i mit kamera istedet).

T-shirten og cardiganen har jeg købt i London, for lige omkring ingenting :D - sammen med en masse andre fine ting, som jeg nok lige skal få vist de kommende dage :) ..

Vi havde en rigtig hyggelig tur, men kan godt mærke at der der lufthavnsovernatning, ikke gør noget godt for min krop. - Jeg var hvertfald godt og grundigt smadret stort set hele onsdag, som bare bød på en masse putten og soven med min kæreste. Vi skulle ha været ude at spise inden vi var nede og se Casper Cheistensen og Frank Hvams show, men vi vågnede først kl 18 og havde pludselig travlt. Så efter et rigtig godt show, endte vi kl 23.30 i McD's drive in, hvor vi tog noget sent aftensmad med hjem :)



3 kommentarer:

  1. Nøøj, hvor kan man altså bare tydeligt se, at du har tabt dig meget nu :D

    Søde bluser, du kan sige til, hvis du vil af med dem en dag, haha..

    SvarSlet
  2. Tak :D .. Nu skal jeg bare op på hesten igen og få tabt det sidste.

    Haha, drop det :P .. Jan var helt ked af at du havde købt den anden :P

    SvarSlet
  3. Giver Jeanette ret! Tænkte det med det samme jeg så billedet :)

    Fine, fine køb - lyder som en god tur til London. Glæder mig til at se resten :)

    SvarSlet