onsdag den 8. februar 2012

Lidt nyt fra Kolding

Da jeg fik tidligt fri fra min første praktiksdag i Mandags, skrev min kusine en besked om at hun var på vej på sygehuset. Så jeg mødtes med hende og min faster derinde og vi var der nogle timer.
Lægerne i Esbjerg ville gerne ha lægerne i Kolding til at se på hende, så der kørte vi op.
Efter kort tid i Kolding, blev vi sendt hjem igen. Så turen derop havde lidt været for ingenting.
Så når vi alligevel var i Kolding, kunne vi lige så godt få lidt ud af det, så vi fik kigget en masse i storcentret og der kom lidt forskelligt med hjem :) (Øv, hvor gad jeg godt at ha en Søstrene Grene tilbage i Esbjerg!) .. Så nu kan jeg gå igang med at være lidt kreativ og jeg glæder mig :D

1 kommentar:

  1. Er så meget med på Søstrene Grene tilbage i Esbjerg vognen! Men puh, det ville også ruinere mig ;)

    Glæder mig til at se hvad du får lavet!

    SvarSlet