onsdag den 15. februar 2012

Fødselsdagsgave på forskud

Den anden dag fik jeg fødselsdagsgave af min kæreste og hans forældre på forskud - et gavekort til Asos. Så det var jeg straks inde og bestille nedenstående ting for og jeg glæder mig til at modtage det :D

Jeg havde dog en lidt træls oplevelse. Jeg skulle selv betale ca 100 kr, og indtastede derfor mine kontooplysninger. Af en eller anden grund havde jeg ikke lige forstået at man skulle trykke på en knap, for at den til at fratrække gavekortet fra ordren, så det endte med at jeg kom til at tage det hele på kort. Jeg opdager det efter en lille time, men der er det desværre for sent at afbestille ordren. Kontakter dem for at høre hvad der kan gøres - der kan så åbenbart ikke gøres noget, udover at jeg må sende det tilbage når jeg modtager det. Virkelig surt at få trukket penge fra sit kort, som der ikke lige er tilovers til det :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar