fredag den 27. januar 2012

Et praktisk køb

Mens jeg læste til eksamen, gjorde jeg mig et praktisk køb. Jeg købte nemlig ny computer :)
Den anden var ikke helt som den havde været. Jeg fik den mens jeg gik på handelsskolen, så ny var den heller ikke mere.

Kort inden jul fik den på få dage to flyveture, den ene gang fordi min venindes datter gav ledningen et ordentligt ryk, så computeren røg på gulvet. Og dagen efter skete det samme i skolen, da en pige fra min klasse havde lidt store armbevægelser da hun skulle tage jakke på, så der fik den en ny tur. Den havde det bestemt ikke godt inden dette skete, men det gjorde det på ingen måde bedre.

Så da jeg så denne computer å' buj, slog jeg til :)

2 kommentarer:

  1. Dejlig med ny computer! Er det sådan en "mini"? :)

    SvarSlet
  2. Nej, den nye er 15,6" :) .. Den gamle var en 10", og størrelsen var jeg (oveni alle de andre ting) ved at være træt af. Så valget faldt på en lidt større denne gang :)

    SvarSlet