torsdag den 12. januar 2012

Julegaver

Eftersom jeg ikke har skrevet herinde hele December, har jeg heller ikke fået vist mine julegaver, men dem skal i da lige få at se :) - Jeg synes simpelthen jeg fik så mange fine ting!



To lilla og to gule krus fra Kähler, Levevis hulahopring, Tre mow living uglepuder i sort og multifarvede (kunne kun lige finde billede af en lilla), To mow living viskestykker

To lilla skåle fra Kähler, To Illumina stager fra Kähler, Biosilk, Tinted day cream fra Nilens jord, Billet til showet "Frank & Casper - nu som mennesker", Basistrøje fra Vero Moda

Miss Emmell øreringe fra Line&Jo, "Pigen fra Auswitch", Billet til Medina koncert, granatæble produkter fra Matas


Udover tingene på billedet fik jeg også en rigtig fin sort striktrøje med sølvglimmer i, en cardigan, rensdyr lysestager og servietter, det kunne jeg dog ikke finde billede af :)

4 kommentarer:

  1. Hold op en masse lækre gaver! Jeg var også blevet glad for dem :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også rigtig rigtig glad for dem :D

    SvarSlet
  3. Uhh.. Line og Jo og Kähler!! <3
    Sikke en god høst! :)

    SvarSlet
  4. Bex, jeg er også yderst tilfreds :D

    SvarSlet