søndag den 15. januar 2012

Farvel liv. Hej Kari Martinsen, Joyce Travelbee, Knud Illeris og alle jer andre

Sådan her kommer mit liv til at se ud de næste 8 dage. Mit eget stuebord bliver dog fra imorgen skiftet ud med skolens borde og kommer bordet også til at rumme tre søde piger mere.

Vi fik igår sat gang i eksamenslæsningen, eller det er måske så meget sagt. Vi fik hvertfald lavet problemstilling, problemformulering, fundet alle de teoretikere vi vil arbejde med og struktureret vores uge.
Så idag sidder vi alle alene og forbereder os til imorgen, hvor dagen står i sygeplejeteoretikernes tegn :)

2 kommentarer:

  1. Ihh, hvor er det dejligt med nye indlæg :D

    Mias tavshed, haha! Din mor fortalte også, at du havde fået ny bærbar, så nu er der ikke nogen undskyldning for ikke at blogge mere ;)

    - Senette, http://www.senette.dk/

    SvarSlet
  2. Min undskyldning lige pt. er at vi læser til eksamen på højtryk :P .. Men jeg skal nok være lidt bedre, så du ikke behøver at minde mig om det :P

    SvarSlet