lørdag den 14. januar 2012

Tre med samme print

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg er lidt glad for Rema1000. Jeg elsker at gå og kigge i alle deres tingeltangelting, for det kunne jo være at der var noget man ikke liiige kunne leve uden :)
Da jeg var der den anden dag snuppede jeg dugen med hjem. Jeg havde kig på den, da de fik den til jul, men der var der ikke lige penge til den og jeg har kigget efter den mange gange siden.
Samtidig med dugen købte jeg strømpebukser, men var desværre kommet til at tage et par leggins istedet, fordi jeg ikke lige kiggede ordentligt efter. Så dem var jeg lige ude og bytte idag og der kom servietterne og gavepapiret med hjem :)
Er jeg den eneste der har det sådan med Rema?

2 kommentarer:

  1. Synes også de har nogle fede ting tit, jeg har viskestykkerne med trekanterne :)

    Var også meget tæt på at købe den der dug, men jeg holdt mig i skindet, hehe.. Har en masse gøjl herhjemme fra Rema 1000, Netto, Fakta og andre discountbutikker - og er lige så glad for det, som noget der er købt i inspiration!

    SvarSlet
  2. Helt vild med gavepapiret!!

    SvarSlet