torsdag den 26. januar 2012

Tiltrængt ferie

I tirsdags bestod jeg modul 7 eksamen og har dermed ferie indtil 6/2 :D

Jeg havde nærmest sagt helt farvel til mit øvrige liv, i forbindelse med eksamenslæsningen. Så ferie er virkelig tiltrængt. Så jeg har lige skulle bruge et par dage på at finde mig selv og er nu klar til at blogge lidt igen :)

Efter ferien starter jeg et 10 ugers praktikforløb på ortopædkirogisk ambulatorium. Jeg er helt sikker på at det nok skal blive rigtig spændende og lærerigt, - men jeg er slet ikke i tvivl om at det også bliver hårdt, når 32 timers ugentligt praktik, individuel studieplan og en hulens masse læsning skal gå op i en højere enhed.

Og hvad skal der så ske i ferien?
- Jeg skal slappe virkelig meget asier, putte med min kæreste og se mine veninder :)
og som en bonus tager jeg, på tirsdag, på lyn-shoppe-tur til London med to søde piger :D - Hold kæft jeg glæder mig! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar