tirsdag den 10. januar 2012

www.miastavshed.blogspot.com

.. Det burde bloggen næsten at hedde.

Den har stået stille hele December måned, men det vil jeg forsøge at få lavet om på her i Januar.

Siden jeg var i London først i November måned, havde jeg en lang sygdomsperiode, som først sluttede lige før jul. Det viste sig desværre at jeg havde kyssesyge, så trætheden vandt lidt over bloggen.

Jeg er heldigvis stort set på toppen igen, til tider lidt træt, men jeg er heldigvis ikke særlig mærket af at have kyssesyge :) - Hvilket er dejligt, med alle de skrækhistorier man hører.

Jeg er hvertfald klar på at blogge lidt igen, så jeg håber at nogen vil følge med :)

5 kommentarer:

  1. Godt du er tilbage igen. Det er SÅ træls med sådan en omgang kyssesyge!

    SvarSlet
  2. Ja, det var heller ikke noget jeg havde troet jeg skulle blive ramt af som 23-årig, men det opførte sig heldigvis rigtig mildt :) .. Så har kunnet gå i skole og sådan :)

    Det er dejligt at du altid er så sød til at kommentere :D

    SvarSlet
  3. Årh det var da så lidt, det er kommentarerne der gør det sjovt at blogge :)

    Kan huske min veninde havde kyssesyge på studietur, uden at vide det, det var knap så godt ift. at vi indtog rigeligt alkohol, haha!

    SvarSlet
  4. Ja, det er lidt "sjovt" du har fået kyssesyge i så "høj" en alder - altså, det var sådan noget jeg rendte til lægen til og blev tjekket for heeele tiden, da jeg var teenager (men det var bare halsbetændelse...)
    Godt det ikke ramte dig så slemt

    SvarSlet
  5. Ja, det er lidt underligt. Den eneste grund til at jeg fik det konstateret var fordi jeg havde en rigtig stor og øm lymfekirtel på halsen (som i øvrigt stadig er stor :/), så jeg fik rutinemæssigt taget blodprøver. Samtidig havde jeg så været influenzasyg 2-3 ugers tid og fik efterfølgende lungebetændelse. Hurra for 'fabelagtigt' helbred.

    SvarSlet