onsdag den 11. januar 2012

Fødselsdagsoutfit



I næste måned fylder jeg hele 24 år, og det skal da fejres. Så det bliver bl.a. gjort sammen med 14 søde piger, som kommer til spisning og farverige drikkevarer. Efterfølgende skal vi (eller dem der har lyst) fortsætte festen på spillestedet Tobakken, hvor Medina skal holde en lille fest for os :D .. Fordi det er en torsdag, gør det ikke så meget at tøjet er liiidt dæmpet, så jeg skal ha' ovenstående kjole på :D .. Jeg håber den er lige så fin i virkeligheden som på billedet.

5 kommentarer:

  1. Jeg savner helt at have fødselsdag, hehe. Det er så hyggeligt! Og gaverne, og lækkerier og at holde fødselsdag og blive fejret i godt selskab! Desværre må jeg vente helt til midten af september, så der er noget tid endnu :)
    Det er en rigtig fin kjole!

    SvarSlet
  2. Den er bare SÅ fin altså! Lyder til at det blir' fejret på festlig vis, aner ikke om jeg orker at holde 24 års fødselsdag i år. Måske man istedet skulle fyre den af når man blev 25, jeg synes jeg er ved at blive gammel, haha ;)

    SvarSlet
  3. Stina - Fødselsdag er altså også virkelig dejligt :D .. Jeg glæder mig allerede til at fejre det. Nu hvor der er så lang tid, så har du bare lang tid til at planlægge :)

    Trine - Tak, jeg glæder mig rigtig meget til at få den hjem :D .. Jeg synes også det er ved at være lidt hårdt at blive ældre, føler mig virkelig gammel. Men når jeg alligevel bliver det, kan det ligeså godt blive fejret.
    Jeg gad egentlig også godt at holde en stor fest næste år, men tror desværre ikke su'en tillader det.

    SvarSlet
  4. Sikke en fin kjole, eeelsker Soft Gallery!!
    Jeg holdt slet ikke 25 års fødselsdag... hm, det er bare som om det ikke altid er så fedt at have fødselsdag i industriferien, alle folk er på ferie, så der kan alligevel aldrig rigtig komme nogen.
    Rekorden var vist, da jeg inviterede 60 mennesker (dvs. hele mit nye hold på mit studie) og vi blev.. 8..? men vi hyggede os! ;)
    Jeg gider bare ikke rigtig mere, kan jeg mærke....Nok også fordi jeg ikke har en stor flok at fejre det med, har sådan få veninder hist og pist, så det er ikke så let altid, hehe :D
    Men det lyder super hyggeligt, I skal nok få en sjov aften!!

    SvarSlet
  5. Jeg fik lige kjolen igår, den var desværre ikke lige så oversize (på mig) som håbet. Den var også ret kort og måske lidt mere lang trøje længde. Men jeg taber mig jo stadig, så den bliver nok bedre med tiden :)

    Det er nu heller ikke fordi jeg har et hav af veninder, der er få tætte og så en del fra studiet, hvor det er nogen få jeg er tæt med :) .. Men fødselsdag er altid en god anledning til tøsehygge og lidt alkohol :)

    SvarSlet